Eerste werkweek

15 februari 2016

Mijn eerste werkweek is inmiddels achter de rug en ik kan zeggen dat het een leuke eerste week was. Op werk ben ik heel goed ontvangen. Mijn supervisor heet Swati Biswas, een vrouw van 35 en de projectleider van het team waarin ik werk. Swati zelf heeft 2 maanden in Haarlem gewoond in verband met werkzaamheden 'on-site'. Dat schepte meteen al een band. Voor de rest kan ik erg goed met haar praten over van alles. Ze is bovendien ook erg betrokken. Zo gaf ze me gelijk haar telefoonnummer en vertelde dat ik haar 24/7 kon bellen als er iets was. Ook was ze gelijk geïnteresseerd in mijn persoonlijke goals voor deze 9 maanden. Dat is erg fijn aangezien sommige andere stagiairs hier aangeven dat hun stage vooral bestaat uit vertalen. Dat is natuurlijk niet de reden dat ik hier ben gekomen. Ik wil hier ook graag meer leren over IT en technisch inzicht krijgen. Daarom ben ik nogmaals erg blij dat Swati mij daarbij goed helpt. Deze eerste week ben ik al gelijk begonnen met wat basis programmeren in JCL.